ännu en lugn eftermiddag

hej bloggen!
tyvärr så tittade jag och pappa  inte på en systemkamera idag men kanske senare.  jag ska  kanske  bli plåtad i en sån här foto studio som ligger istan tror jag. pappa känner han som äger företaget så de går lätt att fixa, pappa är bäst! Idag har jag bakat choklad bollar fast dem blev bara 5st hade inte så mycket havre gryn hemma dem var jätte goda. sedan gick jag ut med hunden  sen har jag inte gjort så mycket de är så tråkigt!Jag känner mig för att vara  social och ringa en kompis om vi kan göra något imorgon, alla är ju på semester så de blir svårt. Jag skulle åkt till london på lovet med min syster men hon pluggar på universitetet och får inget lov och man får inte ta ledigt så länge, får se hur de blir önskar mig en london resa i julklapp.Snart är det halloween, har ingen anning vad jag ska klä ut mig till jag vet inte änns vad jag ska göra på halloween. här kommer lite bilder från dagen. Så alla vet så har jag inte nopat ögon brynen på länge och jag har inget smink, jag har inte så buskiga ögon bryn på den här bilden.Jag skriver mer ikväll
kisses!
//jossie
    
   

 kolla vad mycket löv!  


Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Fin blogg :)

kram♥

2009-10-28 @ 20:05:15
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Jennifer ღ

Godnatt :)

Hoppas du får en trevlig Torsdag :)

Kramღ

2009-10-28 @ 23:39:51
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Jossie

Tack Jennifer!,Det samma♥:)

kram

2009-10-30 @ 01:00:30
URL: http://byjossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0