Evning

Hej bloggen!
haft en skön dag? Det har jag haft. Jag körde styrka idag, jag är glad att jag gjorde de och då menar jag inte i 10 minuter , jag menar 1 timme! Jag duschade  och glömde bort att jag skulle kolla på halloween kostym, Sedan var jag med caroline hon kom hem från London i går. Just nu sitter jag själv med min varma oboy och tittar på idol, medans mina kära vänner sitter på terasen och myser med vatten pipa, men jag måste kolla färdigt min favorit i idol är Niklas men nu är de Eddie han har någon charm och sjunger bra och han sjöng en skön låt den här gången, ni vet den här I love you babe.... naana. Nu kommer lite bilder från kläderna jag köpte igår och en liten del av min kväll.Tyvärr så är inte carro så intresserad att vara med på bilder lovar att fånga henne på en bild! Juste vi tog bilderna med hennes system kamera.Nu ska jag gå ut till dem andra och ta med mig alhgrens bilar smaskens!
kisses
//Jossie
 Eddie!


 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0