förlåt

hej bloggen!
sorry att jag inte har bloggat på två dagar, jag har varit väldigt upptagen har inte gjort så mycket faktiskt dem två dagarna, varit inne i stan och  bakat  bullar dem blev stora som fotbollar jag skojar inte! Sen idag har jag varit inne i stan och köpt ett par jeans, en bluse och en jätte skön väst. Blusen och västen är från Zara och jeansen är från H&M orkar inte lägga upp bilder nu de är så sent. en fråga till dig: Vad skulle du tagit vägen om din pappa dog? en bekant till mig hennes pappa avled igår och hon är lika gammal som mig vet du vad hon sa då? -Pappa, om du dör då ska jag banne mig leva för dig. Jag tycker de är starkt av henne, man vet inte var ungdomar tar sig till när någon i släkten eller en kompis dör många begår själv mord eller blir väldigt deprimerad.Jag blev tår ögd lite i bilen även om jag inte kände pappan men jag känner ju hans dotter eller vi gick på samma dans i två år och vi har varandra på facebook. Nog pratat om de jag lovar att skriva imorgon iallafall imorgon kväll jag ska repa några danser imorgon jag dansar fyra gånger iveckan och har åtta danser att komma ihåg! Dem här låtarna har vi.
Commercial street
dans1: feedback -janet
dans2:diva-beyonce

Disco
dans1: evry time we touch mega remix-cascada
dans2: one more night-cascada
Lyrisk jazz
dans1: black and blue

Mega intensiven
dans1: tainted love
dans2: poison
dans3: let me- robbie williams.

juste jag har fått en besökare jeniffer jippi! Ska nog gå och lägga mig.Jag är jätte trött. Men jag lägger upp bilderna på de nya kläderna imorgon kväll!
kissies
//Jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0