kväll

Hej bloggen!
Sorry att jag inte skrev idag jag var väldigt sur och trött som sagt. David (min bror) flickvän hade halloween party igår som jag inte visste om. Jag fick nog komma dit för henne men inte för David och Emelie (min syster). hon tror att hon är min mamma verkar de som. Nu kanske ni tycker att jag är orätt vis mot henne att hon vill bara skydda mig från alkohol men hon är verkligen över bekyddande hon kan se min brors flickvän som är sexton år supa och röka men inte se mig gå på en fest med sköna människor och kanske ta ett glas. Min bror och min syster beter sig som bästa vänner.  Dem går på samma fester, han får göra vad han vill supa, röka, ja han är arton men dem står på samma sida iallafall, och allt de där och hon försvarar honom och hon har ett foto inramat i hennes rum och hon går alltid in till hans stuga (min bror bor i en stuga på vår tomt) så jag får sitta ensam här inne i stora huset, hon beter sig som han är de bästa syskonet. Åter gå till beskyddandet hon håller på med mot mig tillexempel: När vi var på kreta isommras så sa David till mig: lugn syrran du kommer få följa med på ute kvällarna här om två år då kommer Emelie såklart och kommenterar: om två år inte äns fyra år får du följa med oss, jag säger: varför då? ni drellde runt då varför får inte jag då? Emelie säger: därför att grekiska killar tvekar inte en sekund på att våldta skandinaviska tonårstjejer. de kanske hon har rätt i om man tänker efter. en jätte snygg kille som var danskflörta litte med  mig som var kanske 2 år äldre än mig på hotellet och de var ju okej för mig jag gillade ju han med. de kunde hon till låta som tur
exempel nr 2: Mamma och Pappa skulle bort på middag och David, Emelie, Tim (Davids kompis) satt hans stuga så jag gick in till dem. Sedan skulle Felicia (Davids flickvän) komma med sin kompis Angelica. Vi gick ut på Davids altan och hade jätte mysigt med vatten pipa och filt. När klockan var två på natten så sa Emelie: Jag tror jag går in och lägger mig Josefin kommer du? jag säger : Nja jag vet inte jag är inte så trött sitter här ett tag till snälla får jag de? så gjorde jag hund blicken bara på skoj  Emelie sa: OKEJ DÅ MEN SKYLL DIG JÄVLIGT SJÄLV ATT MAMMA OCH PAPPA KOMMMER VARA RASANDE IMORGON.
men kom igen jag är på mitt hems tomt snälla kvinna tagga ner? och mina föräldrar var inte alls sura dagen efter. Varför vill hon förstöra mitt tonårs liv? jag har behov! Om jag inte provar saker så lär jag mig inte. Jag är inte hennes dotter, jag är inte 10 år längre, jag är hennes syster varför borde hon inte lyssna på mig? Ska gå och lägga mig har dans halv ett imorgon.Jag bjuder väl en bild på den danska killen (det är han med vita tröjan och bilden är tagen på kreta på hotellet) bjuder på en bild på mig och Emelie åh saknar mitt långa hår jag har ganska kort just nu typ till axlarna men de jag är hon i svart linne fast ni kanske visste de? Jag älskar dig Emelie även att du är överbeskyddande
kisses
//Jossie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0