new day

godmorgon bloggen!
jag måste lära mig att skapa egen design de finns verkligen ingen snygg design på hemsidan, men jag får nöja mig med den här. jag vet inte vad jag ska göra idag, förhoppningsvis ringer min pappa upp mig och vi ska kolla på en system kamera, han hållde också på med kameror när han var yngre så de e därför han vill att jag ska ha en nu hehe .Jag har försökt med att skaffa egen design men jag fattar inte dem här gördinegendesign.se. Jag tror min syster vet hur man gör. Jag är så avundsjuk på min bästa vän, som heter caroline, hon  åkte till London idag. Men de har hon förtjänat av en viss anledning, hon har haft anorexia sedan april2009 och inte kunnat göra nånting sommaren2009, fy fan vad jag mådde dåligt då.Och nu ska hon åka till London,jag är så glad för hennes skull. Det är så fint där, jag åkte dit förra året med min syster i två dagar. Vi hann inte se så mycket av london, men vi shoppade på harrods det är en galleria och  var vi på madam tussauds här kommer litebilder från london när vi var där. men ska äta lunch nu skriver mera i kväll
kisses!
//  jossie
  HAHAHA de är min syrra
 
KLOCKREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0