vanilj yogurt

hej bloggen! jag har inte gjort något speciellt den här efter middagen , käkat jätte gott mellis, spelat kort med mamma och tittat på film, jag skulle igentligen baka muffins men jag orkarde inte.Nu ska jag ge er ett  jätte bra recept på mellis jag skojar inte de är jätte gott man tar en tallrik/glas och fyller de med vanilj yogurt sen tar man en mandarin och skalar den naturligt vis sen häller ta man klyfterna i tallriken/glaset sen skär man ner en banan och tar ganska mycket kannel sen är det klart de låter och ser inte så jätte fräscht ut men de är jätte gott i promies!. jag tänkte lägga ut en bild på ett par stövlar som jag köpte i lördags jätte snygga jag köpte dem på scorett för 1400 kr och märket är dasiajag la ut butikens bild man ser ju inte så mycket på den andra bilden eftersom min  skit mobil kamera är dålig. ska få en en system kamera i julklapp hoppas jag men pappa vill att jag ska få den innan jippi!  jag lät lite som en oförskämd tjej där. jag bjuder också på en bild från femman också asså hur kunde man gå runt så där? usch jag skäms över mig själv för att jag försökte va som alla andra men jag ska fixa lite saker så jag hinner inte skriva mer idag. jo jag har tänkt att börja video blogga ibland men inte just nu
kisses!
// Jossie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0