100000 gr om ursäkt

Hej Bloggen! Det vars sjukt länge sedan eller för typ 2 veckor sedan nu ska jag berätta vad som har hänt den senaste tiden jag gör en lista så de inte blir så mycket text;)

* Jag har haft min tjejmiddag förra veckan vi blev 15 st det var jätte kul.


*Jag har flyttat hem till pappa på hel tid orkar inte med mamma längre

*Jag har varit på Carros land(4 dagar)sola typ varje dag fick en heldel fräknar på nosen min!

pappa de blir så mycket spring med kläder och sånt om jag ska hämta dem hos mamma och sen till pappa.

Och nu  är det ju påsklov!Förtusan vad skönt!På Tisdag ska jag,Pappa,David,Emelie,Fellan(Davids tjej) till Ikea och vi ska inreda våra rum oc jag får köpa vad jag vill hihihi.Pappa har köpt ljus rosa badlakan till mig YOU ARE BEST DAD<3 Och på torsdag ska jag kanske till Tallink med Carro vi ska ta in på hotell i själva staden, Carros och hennes familjs kompisar följer också med.Tyvärr så kan jag inte lägga upp bilder ,glömde sladden hemma hos mamma.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0