feber

Heej bloggen! Idag är jag sjuk har nämnligen feber. Finns det inget värre än det?Jag letar efter bra flyg till Gran canaria kommer nog flyga med fritids resor dem brukar var bra.Asså shit tänk när vi åker dit då kan jag sola in för skola avslutningen så slipper jag solarium.Man kan faktiskt riskera att få cancer!;) Åh jag längtar. Vad har ni för er på vahlborg? Jag är iallafall helt uppspäckad fredagen 30 april ska vi ha en överasknings fest för Julia på hard rock cafe (Det är hennes sista födelsedag i sverige) sen så sover vi över hos Carro till lördagen sen så ska hon sova hos mig på lördagen till söndagen på på söndagen ska jag på släkt kalas till min kusins barn.Lilla Caylan! Det var jätte längesedan sen jag såg honom ag träffa han när han vr typ 3år och nu fyller han nio? Shiit vad stor han har blivit!Oj måste köpa present. Så här ser den lille solstrålen ut!Åh det passar inte riktigt att jag ska va sjuk idag jag skulle gjort massa saker idag som tillex köpa kondomer till Julia hehehe och en fin present till henne och sen skulle jag till stan och lämnat tillbaka skjortan från zara:(.Jag måste gå nu ska typ sova hehe
Puss bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0