fred emellan mig och mamma

Heejhej! Jag är hemma hos mamma nu!Har inte sett henne på en vecka av vissa orsaker.Aja vi ska ta en fika nångång och prata om det här. Heheh hittade en så rolig bild på mig och Carro i sexan tror jag hehe det är jag i hjälmen;) Igår var jag med Julia vi hade grymt myssigt först så åkte vi till stan och jag hade as snygga kläder jag hade följande: Min michael jackoson kavaj min lång armade blus från zara och mina snygga jeans från veromoda och ett par vita convarse sen hade jag mina bruna pilot glas ögon, och min louis vitton väska så snyggt!Vi gick till sandys och köpte varsin latte och jag tog en brownie typ till sen tog vi med oss fikat och satte oss vid kungliga bibloteket vid trappen där och solade hihi.Sen idag tog jag en till fika stund i vårljuset på vete katten med Carro det är sjukt dyrt där men de var värt besväret jag tog en egen chai latte och en sydafrikask cola tårta bit den var såå god testa den vet jag!Nu ska jag laga middag.Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0