Hon har förstört mitt liv

Hej Bloggen.Jag har inte skrivit på några dagar men jag har mått så jävla dåligt.På grund av min alcoholserade mamma, min korkade pappa och min självkänsla.Jag har de min mamma har gjort mot mig på tankarna varje dag så jag inte kan fokusera på skolan och betygen,på dansen,att ha roligt med kompisar bara för jag har det här på hjärnan.
Jag prata lite med kuratorn idag.
 Emma sa att det hjälper så otroligt mycket i den här situationen.Jag börja gråta precis jag kom in genom dörren till hennes kontor jag berättade ALLT för henne.Och hon blev faktiskt tår ögd när jag berättade allt det där.

Ni vill inte vara mig mitt liv är skit varför? Jo för jag duger inte, jag passar inte in någonstans.Jag är spinkig som en pinne, jag är inte snygg eller vacker bara söt tycker alla jag vill inte vara söt jag vill vara snygg,sexig vacker.Ingen älskar mig för den jag är,jag kan inget jag är inte bra på någonting.Ingen tar mig på allvar.Killar är bara kräk i mina ögon för dem är dumma mot mig.Varför är det jag som ska vara ensam?Varför har jag inte självkänsla som alla andra.Mina käraste vänner över ger mig.Jag får inget stöd nånting från min familj mina syskon älskar inte mig.Jag har ingen som förstår mig.Killen jag älskar älskar inte mig.Killlarna i klassen gillar inte mig, dem hatar mig.Det är bara mörker över våran planet,vår värld är grym och elak.Jag passar inte in i det här livet.Jag tror att jag är lesbisk för att alla killar hatar mig jag har aldrig varit omtyckt av killar, aldrig.För utom pedofiler som inte får något bättre än mig.Det är inte du som blir retad av killarna i klassen för att du råkar armbågar en av deras  skrev.
 Ingen hör mig, eller ser mig på bussen.Alla måste rätta mig hela tiden.Jag är alltid den som får det sista,jag är alltid den som är tyst som får all skit från personer som inte gillar mig 95% hatar mig 5%är snäll mot mig för att inte såra mig.Jag är som Quasimodo oälskad och ensam.Den ända som älskade mig är min förra hund gimil.Jag bad inte om det här livet.Jag vill bort från allt från denna jord jag vill vara på en plats där jag och en ängel finns, hon ska vara min mamma, inga killar finns där, inga skit syskon som kommer med skit till en inga kompisar ska finnas där bara jag och min mamma.Och man behöver aldrig fälla en tår av sorg där.Inga besvär inget läskigt ska finnas där.Ja då är jag lycklig.Om jag dödar mig själv kommer jag komma ditt då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0