Jag lever

Hej bloggen jag tog inte livet av mig den dagen eller jag lyckades inte,jag kunde inte dö.Jag vet inte om jag är pyskisk sjuk för en normal människa har inte sådan tankar.Caroline verkar ha gått tillbaka inre i sin sjukdom som hon var förrut hon gråter typ för ingenting asså om hon går tillbaka då kommer jag bli sur på henne eller helt enkelt inte vara kompis med henne jag orkar inte att hon ska hålla på så här.Hon måste fatta att hon gör det för hennes skull inte för hennes korkade morsa som behandlar sin dotter fel.Jag har en nyhet till er som inte är så lycklig men jag kommer kanske inte bo med mina föräldrar jag kommer bo på ett ungdomshem,ett fängelse.Social tjänsten vill ha koll så jag inte tar livet av mig om jag är ledsen eller arg.Ni kanske tycker jag är en dåre som inte blir ledsen över att bo på ett hem men det är som att välja mellan fängelse-fängelse.Dessutom kan jag inte bli sårad där av min familj och jag får vara ifred från idioter.Det känns som jag har en dold sjukdom inom mig.Jag måste ta mig i  kragen och tänka som en normal människa.
 jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0