Jag mår illa

Hej Bloggen! Igår hände en väldigt tragiska sorglig,och hemsk händelse som många lidingö ungdomar pratar om och vi lidingö barn kommer säkert få mycket skit för detta men det förkännar dem kräken.
Igår tog en tjej livet av sig runt 14.00 lördagen.Det sorgliga är att jag vet vem det är hon har till och med varit hemma hos mig, jag har pratat med den här människan jag har nuddat människan hon gick i min skola men gick ut 2009 .Och sen är hon död.JO VET NI VARFÖR HON TOG SITT LIV? JO DET SKA JAG BERÄTTA FÖR ER!! Hon var så jävvvla trött på er lidingöpitt ungar hon var tröött på er jävla status märkes snobb jävlar på hersby gymnasium på lidingö hon var såå jävla trött på att bli utfryst bara för att hoon var sig själv hon blev skit ledsen att över den här jävlaa äckliga gruppen om hennne och patrik.Jag hopppas dem som är grundade till hennes död mår dåligt av resten av era obetydlösa liv för ni har inget liv som trycker ner svaga som inte har gjort något hot på er jo kanske den här tjejen gör hot på er för hon är sig själv och är mycket smartare än er mycket mognare än er jävla lidingö stekare. Jag hatar den här jävla äckliga ön.Om jag ser en till mobbare i min närhet kommer jag gå fram till den personen och fråga varför den mobbar andra bara för du mår dåligt. Jag hoppas att alla som gick i min skola som nätmobbade tjejen vidnamn Linda får ett jävligt äckligt liv att dem har de här på hjärnan i resten av ert äckliga liv.Vill ni föresten veta varför dem kräken mobba/fruste ut  henne för? För att hon var glad och barnslig/jobbig och att hon var ful det var anledningen till att dem mobba henne det var anledningen att hon tog livet av sig r.i.p Linda forschammer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0