man kan allt bara att man har en stark vilja

Hejsan!
Jag känner att det är lättar att blogga när jag tänker som en normal människa.Än att tänka på att ta livet av mig.Eller hur? Det kanske känns lättare för er att läsa dessutom roligare.Jag bloggar inte direkt för att bli stor som Kenza tillexempel.Jag delar vissa delar av mitt liv för att jag känner för det.Fast jag har ju skrivit det mesta i bloggen så jag har inte direkt gömt undan bitar av mitt liv.Jag tror att man kan göra vad som helst bara om man har en stark vilja och det kan alla få.Tillexempel min vän Caroline och ni andra som har anorexia.Ni kan bli friska nu!Men ni kan inte bli en normal människa på en dag ni måste äta lite itaget och lyssna på er behandlare.Ni ska skita i att bli friska för era föräldrars skull,syrrans skull,brosans skull,vännens skull,pojk/flick vännens skull.Ni ska bli friska för eran skull.Ni ska känna själva att ni vill det här.Men dem är som stöd om dem är det rätta stödet.Om ni känner att dem är det rätta stödet då ska ni använda det.Men om ni inte känner er trygga med dem så ska ni inte lyssna på dem skit bara idem.Problemt med er som har anorexia är er själva!Det är ni som väljer att se mörka sidor i er själva.Det är ni som väljer att sudda bort dem sidor som är bra med er själva.Det är ni som väljer att lyssna på andras råd som tillexempel Kissies.se.Men hon är så jävla blåst att hon fattar inte att ni unga tjejer tar åt sig av vad hon säger.Det är hon som mår dåligt man tar inte läpp förstoringar och tutt förstoringar,rump förstoringar hur som helst man är så jävla osäker när man gör det.Det är hon som inte ser ljusa sidor hos  sig själv.Hon säger att hon bara spelar en roll på bloggen.Men vissa fattar inte det och tar åt sig endå.Så jag fattar inte vad som är så jävla roligt att sprida mörker över glada solstrålar som begår självmord eller ännu värre får anorexia.Jag tror varför kissie bloggar massa skit för.För det är det ända hon är bra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0