Glädjedödare

Hej Bloggen!
ja ni undrar kanske varför jag har sådan tråkig rubrik? Jo! Killen jag är kär i är inte tillsammans med sin tjej längre! wiho! Jag tycker att jag är hemsk som är glad över detta men jag vet inte om jag vill slå till varför?
1 Vi har inte varandra på facebook
2 Dem har precis gjort slut
3 vet inte om han gillar moi
4 jag vill inte förstöra om tjejen blir sur jag vill inte vara en hycklare för när jag var ihop med en kille så var han otrogen mot mig veckan innnan vi gjorde slut. det visste ni inte va? Jag har tänkt på att göra en lista på grejer ni inte vet om mig. Jag skirver i ett annat inlägg det blir så rörigt annat men var bara lugn jag kommer om 2 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0