Halsbränna

Hej Bloggen!
Idag är jag sjuk. Kraftig förskyldning och det svider så fort jag blinkar med ögonen, har varit hemma under hela veckan utom måndagen då var jag i skolan, Juste! i tisdags så var jag på modell castingen på mikas! Det gick jätte bra fotografen blev jätte nöjd med bilderna, Det var så himla cool studio! Vänt rummet ur snyggt inrätt och alla fotografer hade grymt coola kläder och alla var så sjukt snälla där. Iveckan så började dansen, jag har trappat ner till 3gånger iveckan förra terminen dansa jag  4 gånger iveckan, jag vill verkligen satsa på att komma in i minivibe eller commercial street M så jag går på två street kurser kommer snart!
Kisses
//Jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0