Jag är ledsen

Hej bloggen! Jag är inte glad just nu det kan inte bli värre än så här.... Mina föräldrar ska skiljas. Jag fick reda på de för en stund sen. Pappa kom bara fram till mig och sa jag och mamma.... kommer inte så bra överens och han börja gråta tidigare och han sa att vi kanske inte skulle ses på ett tag. Asså det här är sanning. Jag är så jävla ledsen, jag vill inte vara skilsmässobarn jag vill inte veta att mina föräldrar inte älskar varandra jag vill inte! Det här är så jävla jobbigt. Jag vill inte att det ska hända. Jag vill vara en familj. Kan dem inte tänka på oss barn någon gång. Jag hatar mitt liv just nu. Allt jag inte ville skulle hända har hänt. Mina föräldrar har varit ihop i 20år nu och så skiljer dem sig bara så där?Till alla skiljsmässobarn jag vet hur det känns!
Kisses
//Jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0