nobody understands how I feel

Hej bloggen! Kan man vara falskare än vad mina föräldrar är? NEJ!
Dem lovade att sluta dricka på allvar men dem hållde inte det,dem super varenda JÄVLA helg, Dem säger att dem ska skiljas men dem hånglar iallafall dem har lämnat tillbaka förlovnings ringarna och allt men så ändå så säger dem till varandra att dem älskar varandra?!Och mamma dejtar en annan kille samtidigt, det är så jävla vidrigt. Pappa ska liksom på en lägenhetsvisning? Jag mår så jävla dåligt att dem leker med mina känslor och när jag säger det så säger dem det här angår inte dig och det är inte ditt liv du finns inte med i det här livet. Carro blir så sur bara för att jag inte skriver någon smile på facebook chatten och ba du kan väl vara trevligare ändå? Asså tjejen fattar ingenting är det inte hon som ska vara kompisen som jag kan lägga huvudet på axeln och visa mina känslor att jag får skrika ut min ilska?Varför ska hon inte förstå någon gång?Tänker rymma hemifrån imorgon. Ja jag vet att fly löser inga problem. Men jag måste, kan inte vara kvar i dårhuset. Vad är det för menning att leva? Alla jag älskar stötts bort från mig Killen jag är kär i får jag aldrig och jag avslöjar att han heter Jacob pallar inte dölja det
jag får aldrig MVG i något ämne, Jag är inte bra på någonting, Alla tycker jag är konstig, Ingen tycker jag är bra på sjunga utom jag själv, Julia flyttar  till san francissco isommar och vi kommer aldrig ses igen, vem ska jag då snacka med om alla killar och mina problem, vem ska förgyllna min dag?, Jag finns tydligen inte i min föräldrars liv, mina syskon hatar mig, jag är inget favorit syskon, antingen gillar dem David, eller Emelie mest?Ingen gillar mig iskolan.Är det värt att leva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0