sjuk

Hej igen!
Idag är jag sjuk, jag är nästan alltid det?
Idag hade jag tänkt att softa framför Tvn men icke sa nicke jag ska skriva klart min novell som jag inte har börjat på och den ska vara klar imorgon och sen ska jag plugga till samhälle provet enligt mamma (jag har dock inget smink på bilden)
Ni har ju tidigare hört att det har varit strul med mina föräldrar. Pappa sa bara så för att han var trött och han fick en anning för mycket vin isig den helgen. Men nu har bråk upprepats den här helgen och den här gången var det värre mamma hotade flera gånger att ringa till polisen för att pappa tracka henne med massa skit som jag inte vill tala om och han vägrade lämna mammas rum när hon ville det.Sedan på söndagen berättade dem att dem ska separera dem kan inte leva till sammans jag blev jätte ledsen och va damp arg hela dagen. Pappa flyttar inte förns om 4 månader så pappa bor på undervårningen och mamma bor på övervåningen och dem gör inget "sexuellt" typ kramas och pussas och dem har lämnat tillbaka sina förlovningsringar så det är ju på riktigt.Det blir ju pappa som flyttar eftersom mamma älskar huset mest och det är bra miljö för hundarna.Emelie flyttar med pappa eftersom det är hans dotter och hon vill nog slippa hundarna eftersom hon är e elergisk. vi funderar på att sälja huset och köpa två rad hus fast dem kommer inte bo grannar of course;) men Mamma vill nog inte sälja huset, ja så ligger skiljsmässan till. Jag vill bara tacka alla fina tjejer iklassen som har stöttat mig igenom det här och att jag kan ringa dem när jag vill jag är så himla glad att jag har er ett speciellt tack till Emma,Hannah, Ellika och Julia♥



Jag ska ha en tjejmiddag tänkte jag den 19/3 för mina barndomsvänner vi blir bara fyra st haha. Ingen anning vad jag ska ha på mig. Temat är glamour och paljetter men jag kommer nog ha mina stora rosa paljett örhängen orkar inte lägga upp någon bild det blir så mycket bilder kanske i ett inlägg efter kan jag nog klämma in en bild på örhängerna! Efter rätten blir camparippersikor det är någon italiensk efterrätt, huvudrättenblir bullgur med kyckling med chilli sås och feta ost, va tvungen att ta nåt lättlagat måste köpa annat, mysiga dekrationer kuddar och sånt. drinken kommer se ut så här (bilden är från facebook, och personen är annonym)
 
Jag tycker drinken är urläcker, nu ska jag göra en lista på saker ni kanske inte visste om mig och sen ska  ska prata vidare med Emma på fb
Kisses
//Jossie
//Jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0