Blonde eller Brunett?

Hej igen Bloggen! Vet ni vad som hände igår? Jag var istan och kollade på kläder, så kom det en kille framtill mig om jag ville vara med på en casting som modell? Asså han fråga om jag ville bli modell? Det är så coolt och han var från bolaget mikas och fick information från bolaget och han stog med på sidan så de är ingen pedofil som vill våldta mig. Och om dem vill ha med mig så får jag vara med i vecko revyn! Fatta hur lycklig jag är? tänk om jag blir uttagen?  Då kommer jag bli poppis! Och skolcaffeterian i skolan prenumerar på tidningen så många iskolan kanske kommer se mig wiiho! Jag har en fråga till er! Jag har tänkt färga håret till blont men jag vet inte om jag vill? Jag är lite sandre brun i min  hårfärg, jag var blond från stjätte klass till sjunde klass fast jag färgade till brunt i höstas 2008 sen färgade jag det svart våren 2009 sen har det blivit brunt av sig själv , här kommer bilder så får ni se vilket jag passar i! Inte direkt en skönhet på bilden när jag är brunett men jag är skit trött och hade inget smink! Det är två bilder på mig när jag var blond! Jag hade faktiskt lugg i början av 2009 den sista bilden längst ner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0