Come back

Hej Bloggen! Ja jag har varit lite frånvarande här på bloggen. Men jag har inte orkat blogga för att jag var tvungen att få upp betygen iskolan och dansshowen har varit ifullgång med köpa make-up kläder,rep och jag fick magsår för jag stressa den helgen, tydligen har min hjärna fått försig att allt ska vara perfekt och de måste jag själv vara, komma itid och sådant ,så min mage sved som in i helvete och det kändes som jag skulle spy närsom helst när vi var på press byrån, Ellen fick panik och erbjöd mig massa tabletter som skulle hjälpa, haha love you Ellen! Och jag fick väldigt lågt självförtroende efter dans audition som var förra veckan jag sökte till mini vibe och commercial street och jag tyckte jag trodde på mig själv så jävla mycket att jag skulle komma in men det räckte visst inte för jag kom inte in och jag var så j*vla besviken på Celina, och jag tyckte då att jag sög på dansen så jag gick inte tillskolan dagen efter för jag pallade inte jämnföra mig med andra tillex: jumpan,matten,prov resutalt, utseenden så jag stanna hemma och grina heladagen men sen insåg jag att jag inte ska ge upp och visa celina att jag duger till mini-vibe ska gå bara massa street kurser den här terminen! så jag får in känslan sen ska jag fråga om celina tar privat lektioner, sen har jag haft lite problem med tjejerna iskolan.
Det är anledningarna till att jag inte har bloggat skriver lite som har hänt på sistone i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0