I'm back

Hej Bloggen!
jag har inte varit så aktiv med bloggandet dem senaste dagarna men jag har inte orkat eftersom det har varit nyår och sånt. Jag tror jag var den enda på hela jorden som var med familjen på nyår. Gott nytt år föresten. Håller tummarna att det här året blir perfekt. Lovar att jag kommer gå ut nästa nyår, det ska bli en riktig partay kväll!
Jag har inte gjort så mycket dem senaste dagarna, det gamla vanliga, stan,bakat,varit med kompisar. Jag, Carro,Josephine och Carros kusin (tror jag) var i gamla stan härom dagen, det var jätte mysigt vi var på ett gammalt cafe' eller det var inrett med gammal stil, jätte mysigt.
Jag har bakat knäck idag, bråkade med Emelie igår, igen...
Så hon ska få en jätte stor knäck,jag orkar inte hålla på att vara sur. Idag ska Carro sova över här, vi har känt varandra i snart 8år och det här är andra gången hon sover över här,haha. Det kanske är jag som inte har till låttigt henne att göra det.
Måste strecha och köra mörda styrka pass imorgon så att jag är iform till dansuppvisningen, ska ju gå ner i splitt, jag och två andra tjejer ska göra det. Måste träna på danserna sen också imorgon, ska kolla om jag
får hyra stage lokal, så jag får öva ifred, jag tycker det är jobbigt att bli avbruten av syskon och föräldrar. Jag tjuv kika lite på gina tricots hemsida. Jag handlar inte så mycket grejer där (tycker att dem har lite "slampiga" kläder där, inte illa ment) Men idag hittade jag ett rätt så snyggt linne där ifrån, mycket tjusig när man är sol bränd. Saknar skolan lite inte allt arbete och läxor utom alla kompisar och alla roliga, vi får en ny placerings lista också, och då slipper jag Marcus. yeah! ÄNTLIGEN! Lägger upp en bild på linnet och knäcken, sen måste jag käka. Tyvärr har inte jag tillgågn att ladda ner bilden på linnet men färgen är iallafall marchipan rosa
Kisses
//Jossie




Kommentarer
Postat av: Nebb

Du funderar inte på en design till bloggen? :)

2010-01-05 @ 18:56:34
URL: http://nebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0