kallt

Hej Bloggen!
igår sovde Carro över vi hade jätte kul. Vi kollade på leaggly blond och måla naglarna sedan spela vi the sims 3. vi skapa värsta peddo gubben vi spela det till 2 på natten, sedan gick vi och la oss.
Heheh det var lite pinsamt för när Carro hade åkt till sin farmor som fyllde år. när hon satt i bilen så hade vi video samtal och hennes mormor,morfar och mamma, pappa satt också ibilen. då frågade Carro om jag ville gå ut ikväll? Nääh jag har mens verk så jag vet inte om jag orkar, jag var ju dum och glömde att det var högtalare,  haha det är så pinsamt när föräldrar och gammlingar hör när man snackar om sånt.
Idag fönster shoppade på en nätbutik idag som heter http://forvever21.com
dem har så sjukt coola kläder, checka kavajen liksom är den inte underbar? Nänu ska jag köka chips med min syrra och snacka skit med henne, det ända vi är bra på.
Jag saknar mina läsare, om ni ser det här så kom tillbaka jag saknar alla komentare här haha im' desperate
Kisses
//Jossie
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0