Om du har ett behov att sänka andra är du jävligt svag

Hej bloggen! Ja jag vet jag har inte skrivit på ett tag, men jag har varit upptagen och inte orkat. Jag är så trött på falska mäniskor verkligen tjejer, men jag bor ju på falskhetens ö? Lidingö. med falska människor menar jag  överklass snobbar.verkligen dem som köper grejer varje dag och tror att dem är så jävla mycket bättre än alla svaga som inte har just råd med odd-molly. som måste köpa det billigaste på gina tricot och h&m. Jag ska inte säga så mycket jag går ju runt själv med märkes kläder, men jag trycker fan inte ner andra som inte har bra själv känsla. Idag var det den värsta dagen iskolan i mitt liv! Jag tyckte att jag var skit ful mina byxor sprack igen alltså vid knät. När jag skulle gå förbi några nior som stog ivägen så kom ett pipigt ursäkta* jag kommer nog betraktas som osäker av dem säkert) det är en av dem värsta sakerna jag vet vara blygsamt osäker och vågar inte vissa sin självkänsla, alltså vara tönten i klassen alltså lilla dyster syster kallas man. men jag är inte osäker! Emma,Hannah hälsa knappt på mig och fråga inte äns vad jag fick i julklapp och när jag sa hejdå så svara dem inte änns? Varför ska tjejer vara så taskiga mot varandra? det finns ingen fördel med att vara tjej eller kille bara nack delar. Ska fan vissa alla iskolan imorgon, Jag ska ha det rätta sminket, platta håret, kolla mig i spegeln med skol kläder så att de känns rätt.Just nu beundrar jag Ellika hon är sig själv, tror på sig själv och ser sig själv.
 Juste jag har hittat en snyggis iskolan men han är ett år yngre, vilket är synd men han är verkligen dröm prinsen i personlighet och på utsidan. Men jag har känslor för han som jag var kär innan ni vet "killen". den här snyggisen är bara snygg och gullig i personlighet. Men killen har något extra, vill inte tappa mina känlor för killen, jag vill vara kär ihan ett tagtill typ 56899909 år till. Men ska gå nu Mamma skjuter mig om jag inte stänger av datorn, juste jag var i studieon igår ni vet den där som jag och Louise hyrde ivåras. gissa om jag har trännings värk, är väldigt stolt körde mega mörda styrka och stretch, jag kunde gå ner i spagat hela vägen ner! whioo! men jag fick världens största blåmärke på knät de täckte typ hela knät
Kisses//
Jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0