senaste nytt

Hej Bloggen! Det har inte hänt så mycket på sistone. Skola,Dansuppvisning,Bråk,Dansauditon det gammla vanliga. Jo!
Jag har fått två nya vänner Ellen och Vanessa, skit trevliga tjejer!
Har bestämt mig att sköta mig iskolan och det har faktiskt gått bra med betygen det har faktiskt gått bra med praoen som ska börja snart, jag ska praoa på princess det är ett fik i centrum så de ska bli kul. tänkte göra en sådan dagens lista!
DAGENS VILL HA: Ny jacka

DAGENS KLÄDSEL: Vitt spets linne, jeans, mörkblå cardigan kofta

DAGENS ORD: Ge aldrig upp

DAGENS HÄNDELSE: Jag blev modell igår

DAGENS LÅT: Your song-Elton John 
                   Slow dancing in a burning room- John Mayer
                   Tik Tok- Ke$ha

DAGENS SJUKASTE: Jag ska bli modell

DAGENS SAKNAD: Ida, Ellen, Louise
DAGENS DROG: Chai latte

DAGENS FAVORIT: Ellen

DAGENS SNYGGASTE: Cimon i PH

DAGENS HUMÖR: Trött och Glad

nu ska jag sova, ska till plugget imorgon

Kisses
//Jossie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0