Alice in wonderland

Hej gott folk! jag ska se Alice in wonderland imorgon, deppan är med ju, då är det klart att man ska gå;)
 ska nog se den som går 15.45 hoppas vi ses där kom gärna fram:)
Nä nu ska jag lägga undan popcorn skålen och börja skriva, Är det nån som har sätt filmen? Pia såg den igår hon tyckte den var skit dålig men den kanske är bra? Ska fråga om Carro vill gå men hon kanske är fortfarande sur? Fan att jag inte gick på förhandsvisningen för då skulle jag träffa ph gänget där ju buuhähähä dumma mig. Okej åter till seriösa a pomig. ska nog ta en tallrik uppfriskande honungs yogurt och en kopp te så att jag får bort den ofräch popcorn smaken imunnen, mår faktiskt lite illa sen ska väl jag ta mig ikragen och mejla farbror kramgoa Cimon
see you later aligeter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0