Bad upptradering,i know!

Vill bara säga att jag skäms över denna dåliga upptradering,meh det är bara två dagar i mellan från när jag senast blogga.Okej, min prao plats har varit underbar dem senaste dagarna, man känner ingen press på att gå dit man gör det för att man vill,det går så grymt bra för mig.
Det är inte bara jag som praoar där det är Linn,Jacob(inte Jacob jag är kär i). Fast Linn är mest på bageriet eller rätt som sagt "högkvarteret"
Jacob är väldigt tyst låten säger verkligen ingenting utom "vad ska jag göra?" "okej" och ganska underlig. När vi ska servera så skriker han inte nummret tillräckligt högt så att kunden ska höra det och han sträcker sig över när han serverar och han säger inte "smaklig måltid" och han tar alltid rast och dricker vatten så fort jag gör det? Och det tog honom fem minuter för honom att knyta upp hjärtan som hängde i taket från alla hjärtans dag.Och när tjejerna försöker vara trevliga så säger han inget.Och han äter inga godsaker alls?När vi får ta hur mycket vi vill!Jag tar hur MYCKET som helst!Och slutligen vet han inte vad alla saker ligger.Han går troligen i min skola,har inte sätt honom där. Men det är bara nice för mig.
Mera jobb till mig=mera plus poäng till utvärderingen
 Jag är därimot tvärtt om jag skriker över hela resturangen när jag ropar upp nummret men jag gormar inte jag skriker på ett trevligt sätt eller hur man nu förklarar det . Alla tjejer är jätte gulliga där.Det är bara tjejer som jobbar där så klart!Dem berömde mig väldigt mycket att jag hade jobbat skit bra  dem idag.Jag sprang runt som en höna hela dagen!Och de tyckte att jag var mycket effektiv, att jag tog egna instativ,att jag såg själv vad som behövs göra och jag vet vad allt ligger alla grönsaker bestick medmera.Så jag klarar mig nog fint på praoen.Jag ska nog ha en kjol imorgon och en princess tiara eftersom vi är "princessor" som jobbar på "princess"
Ska nog sommar jobba där så jag får nåt att göra på sommaren.Jag har planerat massa saker inför sommarn men det skriver jag inte här det skriver jag på en lista i ett annat inlägg som kommer upp om två minuter!Juste när jag skulle packa upp nya bröllopsfigurer som man har på tårtan så hittade jag två homosexuella killar, som stog och hållde varandra i handen,åhh så himla gulligt!Men den var väldigt fin,den var inte gjord på ett humoriskigt sätt utan på ett fintsätt.Tyvärr fick jag inte ta kort det är "fack" regler och de kan störa kunderna! Listan kommer snart!!Föresten vad ska ni göra isommar?
Pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0