bloggtorka

Heej! Idag är jag sjuk just lägligt till första skoldagen:(
Har ju haft prao i två veckor.Sista veckan så var jag på själva bageriet,där dem gör tårtorna,bakelserna,bröden,pralinerna och så vidare. Sista dagen fick jag göra en egen tårta,haha jag blev överlycklig!Tyvärr har jag ingen bild på den.Jag gav den till fannie i födeledags present typ dagen efter så jag hann inte ta en bild.Det var hallon sylt(gjort på färska hallon),vanilj kräm,grädde var i boten.Och sen var det ett svart marshipan täcke över med färg glada påsk äg(små dåra) och massa fina mintblommor. Princess tårt designer blev faktiskt imponerad av mitt mäster verk;)
Ifredags så köpte jag ett par skit snygga glasögon på Urban outfitters.Nää nu ska jag ner till Willys och köpa Elle tidning Bild på glajorna kommer här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0