Dem 15 sakerna jag ska göra isommar


 
1Jag ska gå på grönan med kompisar

2Jag ska åka till Carros landställe i västergötland,har inte varit där(hon  har många landställen)

3Jag ska åka till san-fransicco och hälsa på Julia som flyttar dit i Juni

4Jag ska åka till Italien med Carro dem har ett hus där så det är bara beställa flygstol, hur billigt somhelst!

5Jag ska på många grill partyn

6Jag ska sommar jobba på princess/barnvakt också

7Jag ska på konfirmationsläger och konfirmera mig

8Sola mycket

9Vara i publik på sommar krysset

10Jag shoppa

11Jag ska äta glass

12Jag ska åka motorbåt
13 Jag ska åka till Carros andra landställen boven och värmland

14 Jag ska röka vattenpipa

15 Jag ska övningsköra moppe och hoppas jag får en egen sen till skolstaren (man kanske får den i konfa present)

Det är dem 15 sakerna jag ska göra isommar förrutom leva livet! Har ni tänkt på att det är bara 13 veckor kvar till sommarlovet?! Vad ska ni göra isommar? Skriv gärna en rad men jag ska sova nu så inte jag kolappsar på praoen imorgon

Kram gullungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0