Resten av dagen

Hej! Har ätit färdigt.Vilken jobbig dag asså!Idag hämta jag min louis vitton bag från skomakarn efter städningen hos mormor. Den var lite trasig och sliten i handtaget.Blööh... jag tror att Carro  är sur på mig utan en bra anledning fixa upp med det senare med henne.Idag när jag satt på bussen påväg till skomakaren så klev Pia på med sin vän Gustaf hehe förtusan vad jag skratta åt hans efternamn. han heter Tottie  iefternamn SÅ  KLOCKREN HAHAHA!! hahah typiskt min humor. Nä nu är jag bara elak.
Här kommer det lite bilder från morgonen
 Inte dirket någon champange frukost kanske hehe..
Man blir ju så het på morgonen (ursäkta gräsliga naglar)
Har inte hunnit mejla Cimon,tänkte sitta i lugn och ro &göra det nu
Vi ses mina små gullisar! (Jag har slutat med Kisses//Jossie den känns töntig på nåt sätt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0