gudstjänst

Hello!
Idag tänkte jag gå på gudstjänst till min konfa men jag pallar inte gå dit idag,längtar som tusan till konfan
! Men jag har inte gått på nån ända gudstjänst höhö men jag ska göra det den 21 februari tänkte jag kanske den 14 men då är de nån nattvard jag vet inte om jag är välkommen liksom? Men det ska bli sjukt kul med konfa lägret och själva konfirmationen.Vi planerar jag och några tjejer från konfan om vi ska sjunga nåt på konfan.Hallelujah är ganska överskattat att sjunga för de gör väl alla annars tänkte jag what if god was one of us med Joan Osborn det skulle va ganska passande eller himmlen är oskyldigt blå med ted gärdestad? Är inte direkt nåt stort fan av han.Vilken är eran favorit i melodifestivalen? Min är Anna såklart jag ser henne som en vinnare i den här musiktävlingen,hon är så himla grym,hoppas hon vinner hela skiten!Har inte så mycket att prata om längre men dagen har bara börjat.Idag ska jag dansa typ sen ska jag bara vila.Imorgon börjar praoen spännande! Ringde och kollade lite med dem idag om tider skor kläder och sånt,dem verkar vara hur trevliga som helst,så det är skönt.Hittaade en ganska rolig bild på min bror David och Fellan som hon kallas (Felicia,Davids tjej) haha dem är inte så här fula som på bilden dem,dem är skit snygga iverkligheten.baah David kommmer strypa mig, nä nu ska äta pannkakor med nutella,Nyttigt (eller inte)
Puss darling!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0