Jag är en hemsk människa

Hej bloggen. Finns det något hemskare än mig? Prata just med Carro i telefon. Vi är inte vänner längre. Hon säger massa skit som jag har gjort. Att hon har grubblat över mig varje natt och varit skit ledsen och hon sa att jag är ett av skälen att hon har anorexia. Hon säger att hon har kännt så här i 7år. Och hon vill inte vara vän med mig.Hon tycker att jag är fixerad bara i mina saker och inte i hennes, jag pratar bara om min dans som hon inte är dug intresserad av. Hon har mått skit i 7år p.g.a mig.Hur ska de gå på konfan?Vem ska stötta mig i mitt läge, med skiljsmässan?Jag har varit mig själv i7år om inte hon accepterar de så fine, jag var bara mig själv.
Jag hatar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0