Jag diggar Ke$ha

Hej allihopa! Här sitter jag och diggar Ke$ha drogar speciellt hennes låt Take it off. Jag tycker hon är as grym. Jag får glädje av tik tok när jag dansar:D Orkar inte skriva mer om dagen de ända är väl praoen och jag gör samma sak varje dag,fick en utskällning av kökstjejen men hon bad om ursäkt sen. Imorgon ska jag få köpa en jeans jacka från h&m jag tittat på jippo! Tyvärr så var storlek 34 slut men den finns i 38 ska prova om den är förstor annars så kommer jag ta en annan jeans jacka som jag också har kollat på men den andra var lite snyggare.Min käre vän Sara(inte min barndomsvän Sara de här är en annan Sara) som jag inte har träffat på evigheter sen typ 2006 ska göra mig sällskap vi ska till stan och fika och har de super mys den här vår dagen håller tummarna att de blir fint väder jag lägger upp bilder på jeans jackorna som jag har tittat på modellen med blont hår de var den jackan som var slut i min storlek och den andra såg jag förra lördagen när jag och mammi var istan.Nu ska jag sova.
God natt everybody




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0