Jag kan inte vara vän med någon som inte ser min kärlek

Hej Bloggen! Jag har ändrat åsikter om det här grälet med Carro.Hon säger bara massa skit och jag är ingen dålig människa(men det tycker hon) Hon säger att jag är självupptagen,otrevlig,envis tycker hon om mig.Hon säger att jag bara pratar om min dans och mina problem med Markus och tjejerna och hur kär jag är i Jacob som hon är inte ett dugg intresserad av(hon har sagt det)
 och att jag inte lyssnar vad hon berättar nåt roligt eller säger något som är intressant för henne.Men jag lyssnar faktiskt och tar åt av vad hon säger.Hon blev fly förbannad att jag nämde att jag är lika deprimerad med skiljsmässan när hon var inne i sitt anorexia halv år.Och hon säger att jag är otrevlig mot henne jämnt.Och hon känner sig som ett lill finger i mitt spel. Och att jag inte uppskattar hennes stöd.Och i tidigare bråk så kommer jag med dåliga ursäkter, och att jag försöker alltid sätta ditt henne att det är hennes fel alla bråk.Att jag alltid har fått henne att gråta och grubbla. Det är Carolines sanning.

Här är min sanning.
Jag är inte själv upptagen,jag är medveten om att jag inte är otrevlig särskilt inte mot dig.Jag är ingen dålig människa.Ja jag är otroligt envis för min vilja är stark men jag är öppen för andra förslag också särskilt dina.Men om du inte är så intresserad av min dans,och mina händelser iskolan varför säger du inte kan vi inte prata om nåt annat?Och jag lyssnar på vad du säger till mig jag visar intresse för vad du vill berätta.Jag är i en deprimerad situation och jag vet att du har det tufft också hemma men jag har det också.Jag vet hur det är att ha anorexia jag har själv haft vidriga tankar om mig själv fast jag är smal som en pinne.Du är inte ett lillfinger imitt spel du är min vän till och med bästavän.Och jag uppskattar ditt stöd otroligt mycket jag gör det 100%
Dina åsikter om mina dåliga ursäkter efter bråk att jag säger: men det var för att du gjorde de där blalal.... ja jag kanske säger det för att jag blev ledsen/sur för du gjorde så. Jag sätter inte ditt dig att det är ditt fel  varenda bråk. Jag har också gjort fel ibråk som du också tycker att du alltid ska säga att jag ska skärpa mig hela tiden.Jag är skit ledsen att jag har fått dig att gråta många gånger jag menar verkligen det.Jag vill inte enns få dig gråta
men tänk lite på vem som

*stötta dig i ditt halvår (jag mådde piss själv av det)

*tröstar dig när du och din syrra bråkar

*Lyssnar på dig

*Talar sanning för dig

*Stöttar dig när de är som svårast

*Skrattar åt/med dig

*Tröstat dig från alla vittra tjejerna och andra idioter från den skolan

*Gråtit med dig

*Ställt upp för dig

Och jag var jätte ledsen att jag inte skrev så mycket smilesar på facebook chatten den kvällen men jag var så ledsen att mina föräldrar söp och bråkade den kvällen och det är inte lätt att hålla humöret uppe när man är isådan situation.Jag är så chockad över att mina föräldrar ska skiljas,dem älskar inte varandra.Min mamma håller redan kontakt med en kille två dagar efter skiljsmässan och annat skit jag inte vill ta upp här.Jag blev skit ledsen när hon skällde ut mig på telefonen i efter middags.Det som jag inte skulle hända har hänt mina föräldrar skiljer sig och jag förlorar Caroline,Julia flyttar om några månader,Jag är ensammare än någonsin det här året.Jag storm grät efter vårat samtal att du inte ville vara min bästavän längre.Förlåt men jag kan inte vara vän med någon som inte ser min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0