Jobb,Jobb,Jobb

Hej Bloggen!
Är det bara jag som saknar Michael Jackson och hans kärlek och hans röst miss you Michael♥
Kunde inte skriva imorse, jag försovde mig vakna 11.15 och jag skulle vara hos mormor och städa kl12.00 och hon blir sur om man är sen.
Men jag hann ta lite bilder iallafall.en här gången tog jag med min system kamera för er som inte vet vad det är för märke på min är det Nikon och den har d 50.
 Jag var helt slut efter städandet även fast det inte var så mycket men jag fick iallafall betalt 500 kr det ni;) Inatt sov jag i mina nya påslakan och örngott jag sov som en prinsessa! Dem var så sköna rekomenderar att köpa sängkläder där. Jag ska sätta upp lappar om barnpassning. Det verkar vara kul och jag brukar ha bra hand med barn bortsätt från mitt temprament om dem är jobbiga eller taskiga. Men jag måste äta nu innan pappa blir ännu surare för att jag inte kommer puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0