SHOPPING

Hejhej! idag var jag i stan med mamma och visa henne h&m home  she love it!
Sen gick vi och kollade på undervånningen på kläd avdelningen, Jag älskar verkligen h&m på drottning gatan dem har lite mer att välja på! Ni minns väl klänningen som jag såg som jag tyckte va döds snygg? Jo den fanns kvar iaffären i min storlek, och gissa vad jag fick den av mamma jippo! Sen fick jag en kjol också hihi så här dem ut. Ska nog ha den klänningen på min paljett middag,Tänk er den klänningen och ett par svarta gladiator klackisar,rött läppstift och bara ben.Läckert! Älskar verkligen kjolen. Jag gillar faktiskt H&M mer än vad jag gjorde förrut. H&M,Topshop,Urban outfitters is tha shit!




Fjuuh! Vaxa benen idag! Så mina ben är bara och nakna och läckra,saknas bara lite sol ljus, ska nog boka tid till sol dusch


Caroline och jag är vänner igen, hon ringde mig i morse och var skit lack på att jag tog bort henne från facebook.
Men du ville ju inte vara min vän längre?Sa jag.
 Och sen sa jag allt det där som jag skrev i förra inlägget och först sa jag du har inte behandlat mig bra du fick mig själv att säga att jag är en dålig människa och det är inte okej.Så vi kommer bara ta en paus från varandra några dagar. vi ska faktiskt gå och se Alice in wonderland på onsdag.Pappa fick tillbaka bilen från verkstaden så det var skönt.Vi åkte direkt till ica och storhandla jag köpte bland annat nutella och pannkakor som jag ska ha till matlåda till praoen,bjuds tydligen inte på mat, suck!Nä nu ska jag lyssna på MJ dansa och ha kul
Love to the people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0