vill du gifta dig med mig?

Jag ser väldigt mycket upp till Cimon Lundberg. Inte lätt att förklara men han har rätt inställing på sig själv, väldigt självsäker,är sig själv,han är öppen,vi har många likheter,
jag tror att han yttrar sig mera än vad andra killar gör, det jag menar är att Cimon bjuder på sig själv, han vet vad som gäller,jag tror inte han är den där falska stureplanbratz kräcket som utnyttjar tjejer som är stora beundrare att ligga med dem, Och han ser possitiva sidor i dem som kanske behöver se  det isig själva, han vet vad mode är, han är cool  och han är så J*VLA snygg, jag tror jag aldrig har sätt en så snygg man i mitt liv.Asså han är så snygg så jag kräks.Juste! Ni minns väl att jag var på en modell casting för ca 5 veckor sedan dem skulle ha hört av sig inom 3 veckor men dem har inte sagt ett knyst! Och då tänkte jag höra lite med Cimon om han kunde fixa work to me för jag behöver fixa stållar och jag vill utvecklas med modell karriären,  men vad är det för menning? Han får säkert tusen mejl om dagen men han kanske lägger märke till mitt mejl. Åhhh jag vill gå på hans födelsedags fest på fredag, men nääh jag är 3 år från åldersgränsen och min käre bror råka illa ut när han gick med falskt legg. JAG HATAR ATT VARA 15 (ibland)

Jag älskar att Kenzas pojkvän är 6 år äldre, det bevisar kärlek att åldern spelar inte någon roll,
 eller om en 10 åring var ihop med en 50åring är väl att gå för långt men nu menar jag att man inte ska skämas att sin flickvän/pojkvän är sex år äldre/yngre.
Tyck inte att jag är konstig nu men jag drömde faktiskt att jag och Cimon hade sex.Jag vet inte om jag vill smyga in på festen, jag kan faktiskt råka illa ut, jag  skulle nog få för mina föräldrar bara att jag inte drack stark alcohol och inte följde en kille hem,men man kan få böttra en rejäl slant om man har falskt legg vet faktiskt inte kan fråga pappa imorgon men nu ska snillet gå och lägga sig
I love you Cimon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0