Work, work,work!

Hej Bloggen! Nej jag rymde inte, jag säger mycket som jag inte menar det är jag själv medveten om;) Hur jag har löst problemen med mina föräldrar är att jag orkar inte bry mig det är lösningen på mitt problem. Jag har inte gjort så mycket dem senaste dagarna spela the sims3,chilla,Tv. Men idag så fick jag en slant av Pappa eftersom jag har inte köpt någonting för deras pengar på en 1/2 månad, tyvärr räckte inte pengarna till allt jag ville ha och det är stop för mig att fråga mamma och pappa, därför har jag bestämt mig att skaffa mig ett jobb, jag börjar med ett lite jobb som jag börjar med imorgon knyta plast kassar under diskhon hemma hos mormor det som är så bra med jobbet är att det är inte jobbigt, mormor lagar god lunch, hon tar bra betalt. Sen ska jag nog jobba som barn vakt, tror inte att mamma släpper in mig med en jobbig i huset jag har som sagt häftigt temprament med jobbiga barn särskilt kaxiga,ouppfostrade,skrikande,bortskämda barn, eller när man tappar bort dem iköp centret eller djur parken då är det ju kört, jaja nog med pratet om jobb.

Idag var jag inne på H&M HOME(drottning gatan utanför åhlens city)
 för första gången hittade ett skit snygga påslakan men köpte bara ett, ska nämnligen ditt igen i helgen med mammi insperera henne med deras katalog hennes ord var: Åhh... vad fina saker , NEJMEN DEN VAR JU TJUSIG! MEN VILKA PRISER DET HÄR ÄR JU INGENTING.
Hoppas fröken köper lite saker till mig hihi!
Att bro på H&M så hitta jag en ur snygg klänning på deras kläd avdelning en trappa ner jag blev kär direkt när jag såg den jag ville så gärna köpa den men jag lovade mamma att inte köpa party kläder men jag ska nog övertala henne att köpa den när vi ska till stan på lördag, jag tror att hon går med på det när hon ser mig iden,
och då kan jag ju ha den på min middag som jag ska ha snart, Det kommer en bild på skönheten också
och på påslakanet jag har köpt, det ska bli mysigt att sova i nya fräscha och snygga lakan!






Sorry guys! Letade som en galning efter klänningen men jag hittade inte den, den finns säkert i nån kampanj avdeling på sidan men jag orkar inte leta mera men ni får ett smak prov på hur den ungefär ser ut, hittade en liknande.

Klänningen ser ungefär ut så fär men det är sådana fransar hela vägen och det är ingen resor under bysten och har en lite ljusare ton på färgen kudden är också ett exempel på hur klänningen såg ut

Juste har en ny bild på mig själv som jag har som profilbild på facebook
jag blev rätt nöjd med den, vad tycker ni? bilden är liksom tagen med min mobil kamera som har 8.1 mega pixlar? det är ju fjutte lite sen har jag ju då fuskat lite med fotoshop med ljus ochså men inget mer komentera vad just du tycker!


skriver mera i ett annat inlägg annars det blir en jäkla matande med menningar och då blir de tråkigt att läsa ses om 2 min
Kisses
//Jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0