Älskade Douglas

Hej bloggen! Var på minnes stunden idag.Jag har aldrig gråtit så mycket i mitt liv mina ögon är torrare än sand efter allt gråtande.Ni kanske tycker att jag inte har nänmt han i bloggen men de är bara för jag har chattat med honom på facebook ganska mycket sen så träffades vi på vahlborg men vi hälsa bara med ett hej.Nä det spelar ingen roll hur jag känner han så det var ganska onödigt att jag skrev det:(
När vi kom till kyrkan kom jag på att jag glömde köpa blommer så jag plockade en fin bukett.Jag över föll Ellika när jag såg henne i kyrkan jag börja gråta när jag såg henne men jag börja gråta ännu mera när jag såg Julia L.Innan vi gick till kyrkan typ 2 timmar innan så rå glodde alla på mig och Julia M vi satt och grät i korriedoren. Fyfan vilken mardröm allt är.Gud va fina människor är som kommer dit.Men jag stör mig enormt på Fjortis jävlarna som klankar ner på andra och säger Känner du Douglas ens?Vad spelar det för roll man får gå vilken minnes stund man vill,Nån kanske visste vem det var man vissar bara respet när man går in där i kyrkan. Olivia dampa på dem där fjortisarna.Det var en fin minnensstund men också väldigt sorglig,nä nu ska jag prata med Erik
Vila i frid Älskade Douglas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0