Hemma från stan!

Heej bloggen!,har ni saknat mig? Hahah skämta! Nu är jag hemma från stan,jag skulle dit och köpa schampoo och balsam.Men balsamet som tillhörde schampoo't var slut slut men det kommer in nästa vecka på Åhlens city så då får mitt klara sig på det.Måste ändå in och köpa hår inpackning.
och så köpte jag två gladdiator sandaler.Jag gick till min läkare och kollade mina ringar runt ögonen eftersom jag var dum nog och tog den där eksem salvan runt ögonen som man inte skulle ha runt ögonen!
Min läkare sa att jag skulle köpa ut en kräm från apoteket som skulle göra så att dem röda ringarna skulle försvinna, jag kommer inte ihåg vad krämen hette som jag köpte,den ligger i badrumet men jag orkar inte springa ner för trappan till badrummet.Jag är helt slut!Ni har inte sätt mina Bikinsar som jag köpte förra veckan?Nu får ni chansen och se dem!Underdelarna till bikinisarna är inte med på bilden för jag glömde dem hos pappa.Det blir ingen utgång idag,jag är alldeles för trött och ful runt ögonen,och mitt smink är hos pappa,och alla mina kompisar som är roliga att vara med har utgångsförbud från förra fredagen you know;)
men jag kommer nog gå ut imorgon.Hoppas jag får låna min Syrras blus då.Nä nu får ni klara er utan mig,jag kanske bloggar senare ikväll,men bara kanske,njut av bilderna gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0