Hosarosa

hej bloggen,glömde skriva igår men jag var upptagen,igår var jag med en kompis vi gick en promenad på djurgårn och sen gick vi till grönan utanför alltså och kolla på alla som åkte insane och frittfall de var de ända man såg på ut sidan.När jag var på bussen så klev Hannah och Eloise på bussen.Eloise hade en as snygg skinjacka på sig den var tråkigrosa ni vet lite så där dyser,den var så jäkla snygg,och då slog de mig i huvudet att jag vill köpa en sån.Kollade på shestores hemsida och då hittade jag två skit snygga men dem kostar typ 2000 kr.jag skulle kunna önska mig den i födelsedags present men då får man ju liksom välja mellan jackan eller moppe?Jag får helt enkelt spara till jackan.En god nyhet bloggen,vi kanske kommer åka till Gran Canaria ändå men bara kanske.Jag får reda på de imorrn om vi kan åka sen är de bara kolla sista minuten.Vilken krage tycker ni är snyggast på jackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0