Lång helg

Hej Bloggen och läsare! Vad gör ni? Jag försöker lära mig hantera itunes och andra apple program.Jag fundera gå en data kurs isommar!En tråkig nyhet har jag att berätta.Vi kommer inte åka till Gran Canaria för liksom vi skulle åkt nästa vecka typ,och vi har inte hunnit boka,och vi kan inte åka utomlands i sommar p.g.a vissa stjäll som jag har tystnats plikt om inom familjen.Och vi har sålt en av våra hundar våran nyaste hund Pelle.Det kändes inte så speciellt sorgligt,för att han tugga sönder massa viktiga saker skor,kläder,väggar, och han var extremt jobbig,och hans nya hem är på ön så vi bor jätte nära och han kommer få mer motion hos sin nya ägare.Jag tänkte beställa linser snart,men innan jag gör det så vill jag pröva om jag passar idet.
I tisdags så köpte jag en klänning till skola avslutningen,skönt att få det gjort.Förra avslutingen var verkligen en katastrof! Ful klänning,fula skor,ful frisyr och så vidare...
Men nu har jag hittat en jätte söt klänning på Zara och det blir faktiskt en bild på den för jag har hittat min kamera sladd!Tänkte ha mina gladdiator skor till och ett par vanliga musselörhängen,det tycker jag blir fint och sommrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0