NEW STYLE!

Heej bloggen!Märker att jag har fått mer besökare och mer sidvisningar.MEN! Var inte rädda och komentera så kan jag komentera eran blogg,jag är en kramgo tant förstår ni;)
Jag har funderat på att byta ögon färg och använda linser till brun och kanske färga håret svart men bara kanske är sjukt med på att byta till brun ögon färg.Mitt hår har blivit långt på sistone.Långt,tjockt och härligt.Jag tycker mörka människor är vackra verkligen blandad svensk och mörk.I fredags så träffa vi ju Destiny och Jennifer och då hade dem en kompis som var med dem hon heter Felicia.Asså shit vad hon såg bra ut jag vill se ut som hon!Har ni tänkt på en sak?I förr i tiden så var neger det värsta man kunde vara det var så himmla fult tyckte dem,man kunde till och med bli dödad för det.Och de var jätte fint att ha kritt vit hy.Idag solar alla solarium och reskerar cancer och bränner sin hy för att bli brun som en pepparkaka.Skulle jag passa i bruna ögon tycker ni?
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0