SPÅRAT!

Heej! Jag vet dålig upptatering!Men jag ska rengöra era sår med lite skvaller men det är rätt allvarligt!Allting hände igår (fredag) Vi åkte hem till Julia och va hemma hos henne en kvart typ,sedan be gav vi oss till bussen.Och vi tog på henne ögonbindeln och ipoden.Det var ju en överaskning att vi skulle till fridays;)
Sen så skulle vi vänta i en halv timme på vårt bord:/
så vi gick och kolla lite i sturegallerian och hittade Catja där och vi tog äntligen ett kort med henne,tyvärr så kommer de inte bilden i det här inlägget,för vi tog bilden med Carros kamera.Hur som helst, hade vi jätte trevligt på fridays.Sen när vi åkte hem så stanna vi vid superstore och köpte godis det var jätte billigt 50 kr för ett kg då passar man ju på och de va tjejkväll så då är de okej.Sen så träffa vi Destiny och Jennifer vid busshålplatsen,Och dem hade varit på torsviksberget med några,Och alla som var där var jätte fulla.Så vi gick ditt och kolla till dem fyfan vad dem var fulla!
Filiph en kille i min klass,han var på mig hela tiden,krama mig,prata med mig om helt random saker.Jag drack lagom mycket iallafall.Jag var faktsikt en av dem som var nyktra.
Vi var 7 st som var nyktra och 7 som var onyktra.Eloise var värst hon var helt vit i hela ansiktet och skaka min väska hon rammla på mig.Och hon böjde sig över mina skor och hållde på att spy på dem!Sen så orka inte vi va kvar med dem så vi gick till bussen gissa om dem följde efter oss .Eloise kräktes på bussen sen när vi skulle gå av bussen så fick vi ingen kontakt med henne.Alla börjar gråta.hon hade jätte låg puls.Jag visste inte var jag gjorde men jag gjorde mun mot mun metoden och så truckte jag luft ur stackarn.Jag blev så jävla rädd.Sen så ringde nårgra tanter anbulans och polisen.Men Jag stack där ifrån för jag ville inte bli inblandad hos polisen.
Sen ringer Alexandra helt ledsen och säger att Eloise ska magpumpas.Och att om inte jag hade gjort dem där "liv räddingarna" eller vad man ska kalla de så skulle hon lagt av helt.Så jag var en hjälte då som tur.Men Eloise mår bra hon ligger på sjukan fortfarande.
pallar inte skriva mer men bilder från kvällen kommer inom kort!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0