Let it be

Jag förstår inte, vad som händer.Jag kan inte fatta att du inte finns mer här hos oss.Du är den renaste själen av oss alla.Du betyder så sjukt mycket för mig jag gråter just nu när jag skriver de här.Du var så jävla vacker du var alltid den som förgyllde alla.Jag saknar att höra den lilla sång fågeln.Jag älskar dig otroligt mycket.Tänk att man kan älska en person som man har snackat med en gång.Du skrattade var glad.Tänk er läsare att ni hittar en person som är stark inombords är sig själv är snäll mot alla
Jag har inte mycket att säga mer ,jag har 1000000 tankar som är för komplicerade att få ner här.Jag kommer gå på minnes stunden imorgon och sörja med alla andra som vill visa respekt och sorg
Vila i frid finaste Douglas<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan, råkade komma in på din blogg av en slump och läste inlägget om dogulas, vad hemskt. Men bara för att du verkade lite ledsen har jag faktiskt gjort en bloggdesign till dig. Det kanske låter lite töntigt men jag har själv ingen blogg men tycker det är så himla kul att göra designer så jag brukar göra åt olika människor lite då och då :)Är du intresserad av att se hur den ser ut så kan du svara på den här kommentarern så kan jag länka en bild på den så kan du säga om du vill ha den eller inte :)

2010-05-19 @ 20:23:52
Postat av: Josefin

Hej Malin!Jag är lite seg på att svara!Vad gullig du är.Jag vill gärna kolla på designen, nej det låter inte töntigt, om du tycker det är kul då är de inte töntigt:) 1000 tack de muntrar upp mig verkligen!

2010-05-21 @ 19:29:50
URL: http://byjossie.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Vad kul att du svara iallafall haha. Ja men självklart ska du få kolla på den, gå in på den här bloggen jag gjorde nu för att du ska få se hur det kommer se ut http://designmalin.blogg.se/ :) Om du vill ha den så kan du skriva till min mail, [email protected] så kan jag förklara för dig hur du sätter in den eller så kan jag hjälpa dig med det! Tycker bara att det är så kul med photoshop det är därför jag gör designer ibland :D

2010-05-22 @ 19:34:15
URL: http://designmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-05-25 @ 18:42:58
Postat av: Malin

Tänkte bara säga att om du vill ha en annan färg eller bild eller något så kan du säga till så kan jag fixa det :)

2010-05-25 @ 18:43:58
URL: http://designmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0